program khidmat masyarakat kelantan

6 - 9 jun yg lalu aku dengan 58 student uthm join program khidmat masyarakat kat kelantan...memang best giler.......kitorang bertolak dari uthm kul 5 petang la lebih kurang....aku ngan deannie duk satu bangku bas tengok spiderman 3 kat laptop aku sampai tertido....memang penat, penat duk atas bangku je....

Rabu, 6.39 am, 6 jun 2007:

Kitorang sampai kota bharu tepat kul 6.39 pagi...smayang subuh jap pastu bertolak gi asrama sekolah mulong, just utk siap2 mandi je........pas breakfast beramai2 kat gerai tepi jalan tue, event seterusnya kitorang bertolak ke sekolah menengah kebangsaan kota, (skolah lama paan)....sampai2 je aku kene handle sikit sesi taklimat LDK kumpulan 3 ngan fesi2 yg terlibat....

Rabu, 3.00 pm, 6 jun 2007:

Tepat kul 3 petang sesi penyerahan anak angkat kat dewan kota jelasin, smk kota...aku ngan deannie ditempatkan dalam satu family en. mas kuri....memang sporting abis family nie....hehehe....dengan adanya afiq, aie, nabila, tasya pastu ngan kimi memang xleh handle........deannie cukup cuak kalo speaking ngan kimi pasal xde subtitle...(sabah ngan kelantan jauh beza tuh)....ngan yg lain ok lagi sebab diorang dah duduk kl 23 tahun sblum nie.....aku ok je pasal darah orang kelate tu still ade dlm antibodi nie...pendek citer mak aku memang asal org kelantan la.....

Rabu, 5.00 pm, 6 jun 2007:
Aktiviti bebas bersama keluarga angkat.huhu....aku, deannie ngan family angkat angkat yg lain bertolak ke rumah masing2....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.